Posted in book review, books, carte, carti, carti 2016, citit, jurnal de cititor, lectura, literatura, recenzie, top carti

Ce cărți am mai cumpărat (1)

Vreau să vă arăt ce cărți am achiziționat zilele trecute de pe elefant.ro, aceasta fiind prima comandă de cărți pe care o fac la ei. Transportul a fost gratuit și cartea cu valoarea cea mai mică (Singur pe lume – Hector Malot) a fost gratuită. Nu știu dacă o să vă vină să credeți, dar toate aceste 8 cărți m-au ajuns doar 50 de lei. Singura carte pe care am mai citit-o din biblioteca liceului (în clasa a 12 a) a fost Singur pe lume și m-am bucurat să o găsesc la reduceri și de ocazia că în sfârșit o să am exemplarul meu! Voi ce cărți ați mai cumpărat în ultima vreme sau ce ați mai citit interesant?

 

elef737 (1)

 

elef737 (3)

Leave a Reply

