Publicat în book review, books, carte, carti, carti 2016, citit, jurnal de cititor, lectura, literatura, recenzie, Scriitori de azi şi de mâine, top carti

Impresii lectură APRILIE 2016

1612347-1366x768-[DesktopNexus.com]

Am vrut să fac retrospectiva lunii APRILIE de la începutul lunii mai, dar am avut o perioada aglomerată (și încă am) și nu am avut timp. În luna aprilie a acestui an am citit 9 cărți, iar pe două dintre acestea le-am recitit pentru a doua oară. Ordinea lor cronologică este următoarea:

  • Iubiri de altădată – Elizabeth Noble ( Este un roman de dragoste care mi-a plăcut destul de mult și pe care îl recomand dacă vreți să citiți ceva interesant și relaxant.Găsiți recenzia sa AICI.)

iubiri-de-altadata-produs_imagine

  • Rochia aurie – Theo Anghel  ( este un roman extrem de interesant care m-a captivat foarte tare chiar de la primele pagini. Dacă vreți să citiți impresiile mele legate de carte, le găsiți AICI. )

12936505_1203325063020542_2871407888273206852_n

dan-radoiu-povestiri-de-la-marginea-realitatii

  • Lorelei – Ionel Teodoreanu (este un roman de dragoste pe care l-am recitit cu multă plăcere și mă bucur că am făcut-o, pentru că am văzut cu alți ochi cartea acum.Recenzia AICI. )

fotografie-0628

  • Frumuseți monstruoase – Marina Neagu (este un roman fantasy care m-a ținut cu sufletul la gură până la final. Singurul meu regret este că nu are o continuare. Recenzia AICI. )

13007193_1209562385730143_1911012110234098090_n

  • Mite.Bălăuca – Eugen Lovinescu (Cu toții știm că Lovinescu s-a remarcat prin lucrările de critică literară, dar nu mulți știu de acest roman format din două părți. Mi-a plăcut destul de mult și ca să vă rezum ideea cărții, ea se referă la viața lui Eminescu și la viața celor două femei de care a fost fascinat, Mite și Bălăuca (Veronica Micle).

mite-balauca_1_fullsize

  • Marțianul – Andy Weir (Văzusem ecranizarea acestei cărți prin februarie și pot spune că filmul mi-a plăcut mai mult decât cartea. Romanul nu m-a impresionat prea mult și asta pentru că știam acțiunea sa și sunt multe pagini care abundă în informații tehnice și noțiuni legate de chimie, fizică și astronomie.)

bookpic-5-martianul-39442

  • Ceasul fantasmelor – Oliviu Crâznic ( Este vorba despre un alt volum de povestiri fantasy care mi-a plăcut mult de tot. Recenzia AICI. )

oliviu-craznic-ceasul-fantasmelor

  • Mândrie și prejudecată – Jane Austen  (Sunt la a doua lectură a acestei cărți minunate pe care cred că aș mai citi-o de vreun milion de ori. Mi-a plăcut enorm și curând voi reveni cu o recenzie. )

mandrie si prej

Voi ce cărți interesante ați citit în luna aprilie?Ce recomandări aveți?

Lasă un răspuns

