Posted in literatura

Cărțile lunii MAI 2015

Luna mai nu a fost o perioadă fructuoasă în materie de citit și nu am citit decât 6 cãrți, după cum urmează:

1. Doamna Craddock – W. S. Maugham ( este o carte drăguță și interesantă care mi-a plăcut destul de mult)

doamna-craddock

2. Fiica tăcerii – Kim Edwards ( un roman tulburător și extrem de captivant!)

kim-edwards---fiica-tacerii-7736775

3. Tabăra – Louis Sachar ( un roman pentru copii și adolescenți care nu m-a impresionat în mod deosebit)

tabara_1_fullsize

4. Răzbunarea sluților – Rodica Ojog-Brașoveanu ( un roman care are de toate și care vine cu un final pe măsură!)

razbunarea-slutilor_1_fullsize

5. Mare tranquillitatis – Katja Millay ( nu prea mi-a plăcut și chiar m-a dezamăgit).

mare-tranquillitatis_1_fullsize

6. Laleaua neagră – Al Dumas ( un roman drag inimii mele pe care l-am recitit și pe care cu siguranță îi voi dedica peste un timp și alte lecturi)

laleaua-neagra-editie-ilustrata_1_fullsize

Sper ca în iunie să citesc mai mult. Până atunci, sunt curioasă să aflu ce ați mai citit voi în luna mai?

Leave a Reply

